Válasszon terméket, akár 30% kedvezménnyel!
Raktáron lévő termék: Központi raktárunkban lévő termék esetében a hétköznap 12 óráig beérkezett megrendeléseket leghamarabb a következő munkanapon, vagy az Önnel egyeztetett napra teljesítjük.
Raktáron nem lévő termék: Webáruházunkban „Rendelhető” státuszúként feltüntetett termék esetén a kiszállítás időpontja a cégünk általi beszerzés átfutásának függvénye, melyet telefonon egyeztetünk Önnel.
Kiszállítás:
A kiszállítás esetleges költségeiről a „Szállítási feltételek” menüpontban tájékozódhat.
Minden esetben telefonon értesítjük Önt a kiszállítás pontos időpontjáról. (Lehetőség van előzetes telefonos egyeztetésre(pl: szállítás előtt fél órával), amennyiben ezt szükségesnek tarja kérem jelezze nekünk.)
Az Ön által megadott adatokat a telefonos egyeztetés során visszaolvassuk, amennyiben szükséges, lehetőség van a hibás adatok módosítására.
A telefonos egyeztetés során jelezzük a pontos szállítási költséget, és a számla pontos végösszegét. (A számla kiállítása az egyeztetés után történik).
A számla eredeti példányát az áruval együtt átadjuk.
Külföldi házhozszállítás esetén egyedi árajánlatot adunk. Kérjük hívja Vevőszolgálatunkat a 06306180501-as telefonszámon.
EU-n belüli vásárlás esetén ÁFA-mentes számla kiállítását technikai okokból nem tudjuk vállalni.
Így tudsz fizetni GLS csomag esetén: készpénzben a futárnál, online bankkártyával, előre utalással.
GLS futárszolgálat elérhetősége: +36 1 802 0265 (08:00-20:00 között)
Hány órakor és hogyan kézbesítik a csomagom?
Ha futárral kéred a kiszállítást:
Futárral történő megrendelés átadásakor automatikus üzenetet küldünk a csomagszámmal és a nyomonkövetési oldallal számodra. A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy! Normál esetben Magyarország egész területén a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal – ha tudnak, segítenek
Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy nincs garantált délelőtti/délutáni, vagy konkrét időpontban kért kézbesítés. Akkor kérd a házhoz szállítást, ha biztos vagy benne hogy a megadott címen leszel. Ha nem tudod, épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot, például a GLS Pontra vagy Posta Pontra történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagod.
Amennyiben GLS Ponton vagy Posta Ponton szeretnéd átvenni a csomagod:
A csomag átvételi pontra történő érkezéséről SMS-t és e-mailt is kapsz, az ebben található QR vagy egyéni kóddal tudod átvenni a csomagod a csomagpontokon.
Mi a teendőm átvételkor?
Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét az átvételkor ellenőrizd le a futár jelenlétében. Mivel a GLS professzionális csomaglogisztikai cég, kimondottan ritka esetben fordul elő sérülés, de a csomag tartalmára és esetleges sérülésre vonatkozó reklamációt csak abban az esetben tudunk a futárszolgálattal egyeztetni, ha a sérülés a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Ha netán mégis sérülten érkezett meg a csomagod, kérjük, hogy email formájában vedd fel velünk a kapcsolatot az info@ecofuture.hu e-mail címen. Az eredeti csomagolást tartsd meg minden benne lévő térkitöltő anyaggal együtt, mivel kárszemlére bekérheti a csomagot a GLS futárszolgálat.